عشق آجی

مسابقه وبلاگی

1392/4/26 17:26
82 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من خودم این مسا بقه رو سا ختم.

بیو گرافی خودت؟؟؟؟

من بهاره هستم ابچی پیمان که عاشق داداشمم 12 سالمه  به  من میگن  بچه با مهریم خودم هم همینجور فکر  می کنم .ههههههه  کنجکاوم  بی حوصله  عاشق فوزولی هم هستم. ههههههه

 

دوست داشتی  اسمت چی بود؟؟؟؟؟

من دوست داشتم اسمم رکسانا بود.

 

کی رو بیشتر دوست داری ؟؟؟؟؟؟

من اول خدا بعد مامان بابام  بعد داداشام قلبو....

 

دوست داری اینده  چه کاره شی ؟؟؟؟

من دوست دارم اینده دکتر بشم.

 

 

دوست داشتی مثل چه کسی معروف بودی  ؟؟؟؟

خاله شادونه= ملیکا زارعی

 

چه ماهی را دوست داری؟؟؟؟

مهر چون متولد مهرم و ابان چون داداشی دنیا امده

 

چه سالی رو دوست داری ؟؟؟؟؟

1390 زیرا  داداش پیمان دنیا امده>

 

دوست داری  چه کاسنی رو ببینی ؟؟؟

پدربزرگم وعموم  که به رحمت خدا رفتن.

 

دوست داری  کجا زندگی کنی؟؟؟؟؟

اصفهان زیرا نصف جهون.

 

چه گلی را دوست داری ؟؟؟

لاله و محمدی

 

یک  آرزو  ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

داداشام سالم باشن و همه  ی ما در زند گی  فرد موفقی باشیم.

 

 

دو نفر دعوت کن؟؟؟

ساره و  هستی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان هدیه
26 تیر 92 17:42
چه جالب مخترع هم هستین
راستی دوست عزیزم دخترم تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده لطف میکنین کد 308 رو به 20008080200 اس ام اس کنین تا شاید به کمکتون دخترم برنده شه؟
اگه بهمون رای دادین حتما خبرم کنین تا برا تشکر خدمت برسیم


ممنون حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق آجی می باشد